10.10.2017
Rzeczpospolita
/Firmy muszą postawić na mobilne kanały dotarcia do klienta
W tekście opisano upowszechnienie technologii mobilnych i jego konsekwencje dla prowadzenia biznesu. Autor cytuje dane z badania Gemius/PBI pokazujące liczebność użytkowników urządzeń ...
26.09.2017
Polskie Radio Program 4
/Media społecznościowe. Jak zmieniają nasz język?
Homo socialmedicus, czyli człowiek doby mediów społecznościowych, znaczną część swojego życia przeniósł do internetu, gdzie angażuje się w dyskusje, komentuje i dzieli się ...
20.09.2017
Rzeczpospolita
/Telewizja przegra z internetem
Artykuł Magdaleny Lemańskiej omawia najnowsze trendy na rynku reklamowym prognozowane przez firmę doradczą PwC. Spodziewane jest spowolnienie wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i ...
06.09.2017
Puls Biznesu
/Groupon stawia na refleks
Tekst omawia efekty zmian strategii biznesowej serwisu Groupon. Firma przeszła na model codziennej platformy sprzedażowej, związanej z lokalnym biznesem. W Polsce firma zainwestowała w ...
01.09.2017
Marketing w Praktyce
/Do studenta mów ciągle
Krzysztof Chojnacki charakteryzuje studentów jako grupę docelową działań marketingowych. Opisuje ich styl życia, wydatki na poszczególne kategorie – mieszkanie, nauka, jedzenie i ...
01.09.2017
My Company Polska
/Cel – social – pal
Materiał dotyczy zastosowania serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej firmy. Podkreśla atuty prowadzenia komunikacji za pośrednictwem tego kanału: personalizację treści ...
25.08.2017
Gazeta Finansowa
/Rośnie udział aplikacji mobilnych w branży e-commerce
Tekst omawia najnowsze dane dotyczące użytkowania aplikacji mobilnych serwisów e-commerce, między innymi na bazie wyników z badania Gemius/PBI z kwietnia-maja b.r.. Dane z czerwcowej ...
01.08.2017
Kultura i Edukacja
/Zjawisko mobilnych biur. Identyfikacja nowych przestrzeni pracy
Artykuł omawia zjawisko powstawania mobilnych biur i mobilnej pracy. Jako przestrzenie, w których ta praca jest wykonywana, wykorzystywane są często nie tylko biura czy dom, ale również ...
01.08.2017
Magazyn Online Marketing
/Co, kiedy i w jaki sposób analizować w mediach społecznościowych?
Kinga Odziemek z Sotrendera pisze o tym, jak analiza danych z różnych źródeł, dotycząca serwisów społecznościowych, może być pomocna w planowaniu, monitorowaniu i optymalizowaniu ...
01.08.2017
PC World
/Troll nasz powszedni
Tekst poświęcony jest ciemnym aspektom marketingu internetowego prowadzonego w internecie. Autor pisze o cyberwojnach toczonych na potrzeby marketingu politycznego, obszernie cytując ...