Materiał dotyczy zastosowania serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej firmy. Podkreśla atuty prowadzenia komunikacji za pośrednictwem tego kanału: personalizację treści reklamowych i możliwość prowadzenia dialogu z klientami. Autor tekstu, Michał Karpiński, podkreśla, że komunikacja w danym serwisie musi być dopasowana do specyfiki tego serwisu. Następnie charakteryzuje najbardziej popularne na polskim rynku serwisy i aplikacje społecznościowe: Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest i Snapchat. Autor wskazuje, do jakich typów organizacji pasują poszczególne serwisy i jakie narzędzia marketingowe oferują. , Do charakterystyki poszczególnych serwisów wykorzystano dane o użytkownikach z badania Gemius/PBI. Autor wspomina również o współpracy z internetowymi liderami opinii aktywnymi w mediach społecznościowych. Tekst uzupełniają wypowiedzi ekspertów: Jana Zająca z Sotrendera i Anny Robotyckiej z FaceAddicted. Kolejne, zapowiadane artykuły, mają dotyczyć poszczególnych serwisów społecznościowych omawianych w tekście.
Cel – social – pal
1 września 2017
Michał Karpiński