![](https://pbi.org.pl/wp-content/themes/pbi/public/img/pbi/pbi-yellow-circle.png)
Kim jesteśmy?
PBI wspiera rynek wiedzą pozwalającą podejmować decyzje biznesowe w środowisku cyfrowym. W tym celu organizacja prowadzi i udostępnia wyniki badań internetu – standardu pomiaru widowni internetowej Mediapanel. Z danych PBI korzystają przedstawiciele wydawców, domów mediowych, działów badawczych dużych firm oraz agencje interaktywne. PBI przyczynia się do rozwoju cyfrowego rynku, dzieli się także wiedzą ekspercką i nawiązuje współpracę z organizacjami partnerskimi o zbliżonym profilu działalności.
Właściciele
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/zpr.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/agora-1.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/allegro-1.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/axel.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/interia-1.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2021/09/polsatbox.jpg_0.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/press-1.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/wp.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2022/06/GRUPA-RMF-B01.png)
Organizacje Partnerskie
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/gemius-1.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/iab-1.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/i-com.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/emro.png)
Współpraca
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/no-noobs.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/01/gazeta-bankowa.png)
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2017/02/newspoint.png)