en

Mediapanel

Badanie Mediapanel

Badanie Mediapanel to nasze badanie uruchomione we współpracy z Gemiusem oraz Komitetem Badan Radiowych. Stanowi połączenie dotychczasowego standardu badania internetu, standardu pomiaru audytorium stacji radiowych Radio Track oraz danych z jednoźródłowego cross-mediowego badania Gemius. Mediapanel obejmuje pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia. Rozwiązanie przeznaczone jest dla przedstawicieli branży reklamowej i właścicieli mediów, a także dla działów marketingu. Pochodzące z niego dane można wykorzystać w planowaniu strategii biznesowych na rynku mediowym i działan komunikacji marketingowej.

Najważniejsze funkcjonalności badania to:

  • pasywny pomiar internetu, telewizji i radia
  • wspólny zasięg różnych kanałów mediowych
  • wygodne porównywanie wyników w analizach cross-mediowych
  • badanie kanałów telewizyjnych i programów radiowych oraz witryn internetowych oraz streamingu wideo i audio
  • uwzględnienie ekosystemów walled gardens: Facebook, Instagram i YouTube
  • 23 ujednolicone wskaźniki dla wszystkich typów mediów i rodzajów materiałów
  • liczne typy analiz, m. in.: zasięg cross-mediowy, demografia i analiza grup celowych, ranking grup właścicielskich i poszczególnych wydawców, analiza współoglądalności
  • informacje o oglądalności mediów w miejscu zamieszkania i poza nim (dla radia i telewizji: in-home i out of home)
  • możliwość analizy dowolnie zdefiniowanego okresu, np. łącznego zasięgu z 1,5 miesiąca
  • podział treści na redakcyjne i komercyjne
  • szacowanie potencjału całej grupy mediowej
  • codzienna aktualizacja danych
  • intuicyjny interfejs online

Szczegółowe informacje o badaniu znajdziesz na stronie www.media-panel.pl

Regularny dostęp

Jeśli potrzebujesz ciągłego dostępu do danych z badania Mediapanel, wypełnij formularz na stronie badania. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

Jednorazowy zakup danych

W przypadku, gdy jednorazowo potrzebujesz danych z badania, przygotujemy dla Ciebie raport z danymi w formacie xls. Napisz do Grzegorza Dąbrowskiego z PBI i podaj mu nazwy analizowanych domen, wskaźniki oraz okres analizy. 

Jesteś zainteresowany zakupem danych z badania? Skontaktuj się z Grzegorzem Dąbrowskim z PBI:
g.dabrowski@pbi.org.pl
Jesteś zainteresowany zakupem danych z badania? Skontaktuj się z Grzegorzem Dąbrowskim z PBI: