06.06.2019
Harvard Business Review Polska
/Pomiar widowni online
Artykuł z raportu strategicznego IAB Polska „Internet 2018/2019”, opublikowanego w Harvard Business Review. W tekście opisano najważniejsze zmiany w badaniu Gemius/PBI ...
06.06.2019
Harvard Business Review Polska
/Użytkownicy internetu w Polsce
Artykuł z raportu strategicznego IAB Polska „Internet 2018/2019”, opublikowanego w Harvard Business Review. Tekst ukazuje demografię polskich internautów w oparciu o wyniki ...
06.06.2019
Harvard Business Review Polska
/Dostęp do internetu w Polsce
Artykuł z raportu strategicznego IAB Polska „Internet 2018/2019”, opublikowanego w Harvard Business Review. Omówiono w nim zasięg Internetu w Polsce, dostę poprzez różne ...
01.05.2019
Media i Marketing Polska
/Polski rynek e-commerce
Wywiad z Michałem Mańskowskim z Grupy Natemat dotyczący strategii serwisu, najważniejszych sukcesów i przyszłych kierunków rozwoju oraz sytuacji na rynku wydawców internetowych. Do ...
01.05.2019
Press
/Jak Weszło Wyszło
W artykule opisano historię rozwoju grupy Weszło, specjalizującej się w tematyce sportowej. Założony 10 lat temu serwis weszlo.com był inny niż dotychczas istniejące serwisy sportowe ...
01.05.2019
Media i Marketing Polska
/Edipresse Polska
Portret wydawnictwa Edipresse Polska – portfolio, ostatnie zmiany personalne, zmiany w strategii i ofercie reklamowej, projekty – digital, prasa drukowana i inne. Do ...
01.04.2019
Magazyn Online Marketing
/Dylemat marketera: integracja danych z różnych źródeł czy pomiar jednoźródłowy?
W tekście omówiono koncepcję badania jednoźródłowego (single-source), zalety z jego wykorzystania i informacje, które dzięki niemu można uzyskać. Autorka pokazała również historię tych ...
01.04.2019
Magazyn Online Marketing
/Co sprawia, że internauci klikają w kreacje?
Autorka pokazuje zasięg internetu w Polsce i wielkość widowni internetowej, bazując na danych z badania Gemius/PBI. Wskazuje, jakie cechy powinna spełniać kreacja w kampanii ...
28.03.2019
Dziennik Gazeta Prawna
/Netflix negocjuje z TVP
Artykuł dotyczy negocjacji Netflixa i Telewizji Polskiej w sprawie koprodukcji serialu na podstawie powieści kryminalnej Marka Krajewskiego pt. „Erynie”. Tekst omawia ...
01.04.2019
Firmer
/Jak ocenić efekt komunikacji w mediach społecznościowych
Tekst omawia kolejne kroki w planowaniu działań w mediach społecznościowych i zasady, o których warto pamiętać. Podano również dane dotyczące popularności poszczególnych serwisów ...