Program Szkoleniowy
Szkolimy z posługiwania się wynikami badania Gemius/PBI oraz obsługi aplikacji Gemius Explorer. Szkolenia prowadzone są w dwóch formach: otwartej dla wszystkich zainteresowanych, i zamkniętej, realizowanej dla pracowników jednej firmy. Tematy poruszane na szkoleniu wiążą się z badaniami widowni internetowej oraz posługiwaniem się wynikami tych badao. Zaprezentowane zostaną także podstawowe funkcjonalności aplikacji Gemius Explorer. Szkolenie trwa 4 godziny i kooczy się testem – ci, którzy go zdadzą, otrzymują certyfikat Gemius/PBI.
Rodzaje Szkoleń
Szkolenia Otwarte
Badacze
Specjaliści
marketingu i PR
Studenci
Inne osoby
zainteresowane
badaniem Gemius PBI
Szkolenia Zamknięte
Domy
Mediowe
Działy Marketingu
Działy PR
Działy badań
Portale internetowe
E-commerce
Agencje interaktywne
Agencje reklamowe
Badacze
Specjaliści
marketingu i PR
Studenci
Inne osoby
zainteresowane
badaniem Gemius PBI
Domy
Mediowe
Działy Marketingu
Działy PR
Działy badań
Portale internetowe
E-commerce
Agencje interaktywne
Agencje reklamowe
Korzyści / Certyfikat PBI
Dla osób indywidualnych
potwierdzenie umiejętności posługiwania się
wynikami badania Gemius/PBI oraz aplikacją Gemius Explorer
pozyskanie wiedzy na temat pomiaru widowni internetowej
i planowania kampanii w mediach internetowych
imienny dyplom wystawiony dla konkretnej osoby
Dla Firm
zorganizowany program szkoleo dla dużej grupy pracowników
branżowy dokument poświadczający umiejętności
pracowników oraz kandydatów
zachęta do regularnego aktualizowania wiedzy przez pracowników
Zakres Tematyczny i Ceny
01
Stopień I
Poziom podstawowy – dla tych,
którzy dopiero chcą się nauczyć
posługiwania się badaniem
widowni internetowej
02
Stopień II
Poziom zaawansowany – dla tych,
którzy posiadają już jakieś
umiejętności w zakresie badania
widowni internetowej
Trenerzy
Agata Rybus
doradza marketerom, domom mediowym i agencjom reklamowym, jak wykorzystywać wiedzę z badań do skutecznego prowadzenia kampanii reklamowych. Wspiera klientów na etapie wyboru powierzchni reklamowej pod emisję reklam wideo i display, pomaga usprawniać pomiar prowadzonych działań w sieci oraz doradza w zakresie analizy efektywności kampanii online.
Anna Oziębło
od kilkunastu lat związana z badaniami mediów (TV, Internet). Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w firmach AGB i Nielsen. Jest absolwentką Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. W Gemius Polska od ponad 2 lat odpowiada za rozwój badania Gemius/PBI od strony produkcyjnej i metodologicznej. Dba o utrzymanie wysokiej jakości danych dostarczanych klientom.
Kontakt
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 65/79, pok. 3.175
00-697 Warszawa
tel. (48) 22 630 72 68
fax. (48) 22 630 72 67
biuro@pbi.org.pl
Dane Rejestrowe
NIP: 525-21-89-123
Regon: 016416840
Kapitał zakładowy: 611 400,00 zł
KRS 0000026069
Dojazd i kontakt
Kontakt
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 65/79, pok. 3.175
00-697 Warszawa
tel. (48) 22 630 72 68
fax. (48) 22 630 72 67
biuro@pbi.org.pl
Dane Rejestrowe
NIP: 525-21-89-123
Regon: 016416840
Kapitał zakładowy: 611 400,00 zł
KRS 0000026069