Już 3 grudnia 2018 w Warszawie odbędzie się kolejna z konferencji z cyklu adUniverse. Organizatorem konferencji jest firma NoNoobs.pl. PBI patronuje wydarzeniu.
O adUniverse
Cykl konferencji adUniverse jest poświęcony szeroko rozumianym działaniom marketingowym w dynamicznie zmieniającym się świecie technologii marketingowych. Jak piszą organizatorzy, „obecnie nie sposób sprawnie poruszać się po rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB)”. Wydarzenie stanowi przegląd najnowszych trendów i technologii oraz przykładów ich udanych wdrożeń. Pezentowane są również skuteczne kampanie czy wdrożenia narzędzi marketingowych.
W programie
Celem konferencji adUniverse 2018 jest zaprezentowanie wyczerpującego pakietu metod, narzędzi technologii marketingowej, przykładow kampanii oraz wyników badań rynkowych. Podczas konferencji wystąpią m. in. przedstawiciele firmy Gemius, Krzysztof Zieliński i Katarzyna Binert, którzy wskażą, jak wykorzystać potencjał tej grupy internautów, która jak do tej pory nie kupuje online. Krzysztof Sobieszek z ZenithOptimedia Group opowie o dobrych czasach dla reklamy digital, a Kamil Janiszewski z Listonic skupi się na promowaniu żywności w digitalu. Hubert Olszowski z SALESmanago przedstawi najlepsze wdrożenia w sklepach internetowych w oparciu o Marketing Automation oraz mechanizmy AI. Więcej informacji o prelegentach i ich wystąpieniach można znaleźć nad podstronie program.
Dla kogo?
Adresatami adUniverse 2018 są:
- CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline
- właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych oraz tradycyjnych
- wydawcy oraz właściciele serwisów online
- przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
- pracownicy działów sprzedaży online w wydawnictwach
- mediaplanerzy
- dyrektorzy marketingu i sprzedaży
- kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej
- specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
- przedstawiciele branży ecommerce i retail odpowiedzialni za rozwój biznesu
- osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
- kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
- dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online
- twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital
Rejestracja
Na konferencję adUniverse 2018 można zarejestrować się przez stronę: http://2018.aduniverse.pl/rejestracja-na-konferencje