01.09.2018
Press
/Kto bada, a kto zleca
Materiał dotyczy pomiaru widowni telewizyjnej. Prezentuje krótką historię powstania badań telemetrycznych i ich wdrażania na rynkach Stanów Zjednoczonych oraz w Europie. W tekście ...
01.09.2018
Press
/Mierzą, co się da
Tekst omawia potrzeby domów mediowych w zakresie pomiaru kampanii reklamowych. Wskazuje, że ich przedstawiciele czekają na ustandaryzowany pomiar, który pokaże łączny zasięg kampanii w ...
16.08.2018
Gazeta Krakowska
/Smartfon służy już nie tylko do komunikacji
Tekst promuje konferencję Mobile Trends Conference for Ecommerce 2018. Tekst prezentuje najciekawsze wystąpienia tegorocznej, październikowej edycji konferencji. Opisuje potencjał ...
01.08.2018
Magazyn Online Marketing
/Jak sprzedawać więcej? 10 sposobów na wyższą konwersję w e-commerce
Tekst zawiera 10 praktycznych rad na poprawienie współczynnika konwersji sklepu internetowego. Autor rekomenduje pogłębienie wiedzy na temat zapytań klientów stosowanych w ...
01.07.2018
Franczyza i Biznes
/Zakupy grupowe odchodzą w niepamięć – czas na subskrypcje
Artykuł poświęcony jest zmianie, jaka dokonała się w ciągu ostatnich kilku lat w obszarze zakupów grupowych. W latach 2010-2011 serwisy zakupów grupowych powstawały na świecie i w ...
30.06.2018
Gazeta Wyborcza
/Suweren z Pudelka
Tekst dotyczy serwisów plotkarskich na przykładzie lidera kategorii – serwisu Pudelek.pl. Na przykładzie tego serwisu autorka opisuje sposób działania serwisów plotkarskich, ...
22.06.2018
Gazeta Wyborcza
/Smartfonowe okno na świat
Artykuł dotyczy konsumpcji mediów wśród młodych osób (18-24 lata). Pokazano, jak młodzi konsumują wideo za pomocą smartfonów. Przyczynia się do tego polityka nadawców, którzy coraz ...
20.06.2018
Puls Biznesu
/Reklama na YouTubie w automacie
Artykuł opisuje nową sieć TalentTube, tworzoną przez TalentMedia. Sieć połączy twórców działających na YouTube z przedstawicielami marek. Do nakreślenia tła decyzji biznesowej o ...
01.06.2018
Sprawny Marketing
/Nowości na Twitterze
Artykuł opisuje zmiany w działalności platformy Twitter. Podaje globalną liczbę użytkowników serwisu, a także dane dotyczące rynku polskiego, w oparciu o wyniki badania Gemius/PBI. ...
01.06.2018
iTWIZ
/Wpływ handlu transgranicznego na rynek ecommerce w Polsce
Tekst opisuje rozwój polskiego rynku e-handlu i wzrost jego wartości. Jest on korzystny nie tylko dla polskiego handlu, a także dla handlu transgranicznego. Aby pokazać zainteresowanie ...