01.04.2019
TV Lider
/Pytanie numeru. Czy Netflix jest skazany na sukces na polskim rynku?
Tekst zawiera komentarze ekspertów branży mediowej na temat wiosennych przetasowań w sektorze płatnych serwisów VoD. Został zamknięty Showmax, kreowany na głównego rywala Netflixa. Jaka ...
01.04.2019
Media i Marketing Polska
/Zrozumieć Tik Toka
Tekst dotyczy aplikacji Tik Tok, której popularność na świecie stopniowo rośnie. Stała się ona również modna wśród przedstawicieli branży marketingowej, choć Tik Tok nie emituje jeszcze ...
01.04.2019
Film Pro
/Żądać albo nie żądać
Artykuł przedstawia trendy na rynku VoD na świecie i w Polsce. Omawia strategię graczy międzynarodowych działających na polskim rynku i pozycję poszczególnych graczy. Tekst zilustrowano ...
03.04.2019
Pismo
/Nikt nie czeka na poranne wydanie
Tekst opisuje zmiany na rynku prasowym, wywołane powstaniem i rozwojem internetu jako medium. Pokazuje przykłady wydawców prasowych, którzy świetnie na rynku internetowym sobie ...
27.03.2019
Gazeta Polska Codziennie
/Rośnie popularność zakupów w sieci
Globalne trendy pokazują wzrost popularności zakupów w sieci. Również w Polsce przeżywają one swój dynamiczny wzrost. Korzystają z niego największe platformy w Polsce, w tym Allegro, ...
01.03.2019
My Company Polska
/Reklama dźwignią handlu
Materiał omawia różne rodzaje reklam internetowych, opisuje również podstawowe narzędzia analityczne wykorzystywane przez twórców reklam. Tekst cytuje również dane z raportów ...
19.04.2019
Puls Biznesu
/Zawalcz o pozycję w cenowej porównywarce
Porównywarki cenowe są ważnym źródłem informacji dla klientów, co pokazują liczne badania (w tym wyniki badania Gemius/PBI). Co więcej, liczba użytkowników porównywarek sukcesywnie ...
01.03.2019
Logo
/Spożywczak z internetu
Artykuł poświęcono kupowaniu żywności w internecie. Zdaniem autora, robi to już co 7 Polak. Tekst opisuje metody kupowania różnych produktów w sieci, a także trendy związane z ...
01.04.2019
Elle Man
/Świat pod kciukiem
Felieton przedstawia korzyści towarzyskie wynikające z użytkowania platform społecznościowych. Opisuje również treści pojawiające się na tych platformach czy profile znanych postaci. ...
01.04.2019
Social Media Manager
/11 sposobów poszerzenia działań PR przez media społecznościowe
Tekst pokazuje zmiany, jakie zaszły w prowadzeniu działań PR pod wpływem nowoczesnych technologii oraz zalety wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach PR. Podsumowuje ...