en

Dla mediów

SZYBKI KONTAKT

Anna Miotk

a.miotk@pbi.org.pl

+48 606 611 500

W sprawie danych do tekstu dziennikarskiego lub naukowego, patronatów i zaproszeń prelegentów z PBI skontaktuj się ze mną

PBI

PBI wspiera rynek wiedzą pozwalającą podejmować lepsze decyzje biznesowe w środowisku cyfrowym. W tym celu organizacja prowadzi i udostępnia wyniki badań internetu – standardu pomiaru widowni internetowej Mediapanel oraz badań własnych. Z danych PBI korzystają przedstawiciele wydawców, domów mediowych, działów badawczych dużych firm oraz agencje interaktywne. PBI przyczynia się do rozwoju cyfrowego rynku, dzieląc się także wiedzą ekspercką i nawiązują współpracę z organizacjami partnerskimi o zbliżonym profilu działalności.

SZYBKI KONTAKT

Anna Miotk

a.miotk@pbi.org.pl

+48 606 611 500

Potrzebujesz danych z badania Gemius/PBI na potrzeby artykułu, audycji lub badań naukowych? Chiałbyś zaprosić prelegenta z PBI na swoją konferencję lub poprosić PBI o patronat? Skontaktuj się ze mną.

Zasady opisywania
wyników badania Mediapanel

Na potrzeby publikacji w mediach udostępniamy maksymalnie 10 pozycji z każdego rankingu.
W przypadku publikacji danych zalecamy ich jednolity sposób opisywania:
- Dane z jednego miesiąca: "Źródło: badanie Mediapanel, (miesiąc) (rok)"
- Dane z kilku miesięcy: "Źródło: badanie Mediapanel, (miesiąc) (rok) - (miesiąc) (rok)"

Nasi eksperci

Marcin Niemczyk - Doradca zarządu PBI

Tematy: e-commerce, reklama internetowa, badania widowni online

Anna Miotk - Dyrektor ds. komunikacji

Tematy: rozwój internetu jako medium, psychologia internetu, e-marketing, media społecznościowe