Badanie Mediapanel
Badanie Mediapanel to nasze badanie uruchomione we współpracy z Gemiusem oraz Komitetem Badan Radiowych. Stanowi połączenie dotychczasowego standardu badania internetu, standardu pomiaru audytorium stacji radiowych Radio Track oraz danych z jednoźródłowego cross-mediowego badania Gemius. Mediapanel obejmuje pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia. Rozwiązanie przeznaczone jest dla przedstawicieli branży reklamowej i właścicieli mediów, a także dla działów marketingu. Pochodzące z niego dane można wykorzystać w planowaniu strategii biznesowych na rynku mediowym i działan komunikacji marketingowej.
Najważniejsze funkcjonalności badania to:
- pasywny pomiar internetu, telewizji i radia
- wspólny zasięg różnych kanałów mediowych
- wygodne porównywanie wyników w analizach cross-mediowych
- badanie kanałów telewizyjnych i programów radiowych oraz witryn internetowych oraz streamingu wideo i audio
- uwzględnienie ekosystemów walled gardens: Facebook, Instagram i YouTube
- 23 ujednolicone wskaźniki dla wszystkich typów mediów i rodzajów materiałów
- liczne typy analiz, m. in.: zasięg cross-mediowy, demografia i analiza grup celowych, ranking grup właścicielskich i poszczególnych wydawców, analiza współoglądalności
- informacje o oglądalności mediów w miejscu zamieszkania i poza nim (dla radia i telewizji: in-home i out of home)
- możliwość analizy dowolnie zdefiniowanego okresu, np. łącznego zasięgu z 1,5 miesiąca
- podział treści na redakcyjne i komercyjne
- szacowanie potencjału całej grupy mediowej
- codzienna aktualizacja danych
- intuicyjny interfejs online
Szczegółowe informacje o badaniu znajdziesz na stronie www.media-panel.pl
Regularny dostęp
Jeśli potrzebujesz ciągłego dostępu do danych z badania Mediapanel, wypełnij formularz na stronie badania. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!
Jednorazowy zakup danych
W przypadku, gdy jednorazowo potrzebujesz danych z badania, przygotujemy dla Ciebie raport z danymi w formacie xls. Napisz do Grzegorza Dąbrowskiego z PBI i podaj mu nazwy analizowanych domen, wskaźniki oraz okres analizy.
g.dabrowski@pbi.org.pl