en

I-COM Global Summit 2019 – trwa rejestracja na konferencję

I-COM Global Summit 2019 – trwa rejestracja na konferencję

I-COM, organizacja ekspercka w zakresie marketingu opartego na danych, przygotowuje się do swojej flagowej konferencji, I-COM Global Summit. Jej 10. edycja odbędzie się w dniach 6-13 maja 2019 w Maladze w Hiszpanii. Obecnie trwa przyjmowanie zgłoszeń prelegentów i uczestników konferencji oraz zgłoszeń do konkursu I-COM Data Creativity Awards i do udziału w wydarzeniu Data Startup Challenge. Firmy mogą z kolei zgłaszać zagadnienia do rozwiazania w ramach Data Science Hackatons.

I-COM Global Summit

Przyszłoroczna konferencja I-COM Global Summit odbędzie się w dniach 6-13 maja 2019 w Maladze w Hiszpanii. To flagowe wydarzenie organizacji I-COM, które gromadzi elitę marketingu Smart Data celem wymiany doświadczeń, interakcji i rozwoju. Organizatorzy konferencji kładą nacisk na praktyczny wymiar udostępnionej wiedzy: wymogiem zgłoszenia prezentacji na konferencję jest przedstawienie przykładów z praktyki firm. Więcej informacji o konferencji, rejestracji prelegentów i uczestników znajduje się pod adresem: https://www.i-com.org/i-com-global-summit-overview

Wydarzenia towarzyszące

I-COM Data Creativity Awards

Podczas konferencji I-COM Global Summit 2019 ogłoszone zostaną wyniki konkursu I-COM Data Creativity Awards. Celem konkursu jest potwierdzenie osiągnięć osób i firm w zwiększaniu wartości biznesowej i przewagi konkurencyjnej poprzez wykorzystanie wartości danych. W tym roku zgłoszeń można dokonywać w 11 kategoriach: ogólne, sztuczna inteligencja, atrybucja, content marketing, CRM, transformacja biznesowa oparta na danych, wizualizacja danych, mobile, programmatic, media społecznościowe i wideo. Finaliści w kategoriach mają szansę otrzymać tytuł Overall Winner I-COM Data Creativity Awards i I-COM Data Creativity Emerging Market Regions Award.

Do konkursu I-COM Data Creativity Awards można się zgłaszać pod adresem: https://www.i-com.org/data-creativity-awards-overview-2019. Termin zgłoszeń upływa 31 stycznia 2019.

I-COM Data Creativity Awards – materiały prasowe I-COM

Data Startup Challenge

W siódmej edycji I-COM Data Startup Challenge zaprezentują się najlepsze startupy z całego świata, które wykorzystują wartość danych marketingowych i pomiaru marketingowego jako centralny punkt sprzedaży swoich produktów lub usług.

  • Pierwsze 20 zgłoszonych startupów będzie miało możliwość wzięcia udziału w 4-dniowym globalnym szczycie I-COM (w tym kultowej kolacji) w ramach Oficjalnego Wyboru po obniżonej cenie wejściówek.
  • Startupy finalistów zakwalifikują się do udziału w finałowej rundzie oceniania i prezentowania uczestnikom Global Summit.
  • Startupy Finalistów będą miały możliwość pozyskania jako mentorów czołowych menedżerów z doświadczeniem w obszarze strategii, technologii, marketingu i rozwoju biznesu.

Więcej informacji i formularz rejestracji: https://www.i-com.org/data-startup-challenge-2019-overview

Data Startup Challenge Presentations – materiały prasowe I-COM

Data Science Hackatons

Hakatony do badań danych I-COM koncentrują się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów i osiągnięciu rezultatów. Ma to miejsce szybciej niż w przedsiębiorstwie, gdzie często potrzeba miesięcy pracy nad danym zagadnieniem. Hakaton Data Science to 24-godzinny maraton, w którym konkurencyjne zespoły opracowują algorytmy wykorzystujące analizy danych w celu rozwiązywania problemów związanych z modelowaniem predykcyjnym w zestawach danych dostarczonych przez działy marketingu. Z perspektywy I-COM, Data Hackatons umożliwiły organizacji stanie się pionierem marketingu opartego na danych.

V edycja I-COM Data Science Hackathons odbędzie się w dniach 10-12 maja 2019 r. W Maladze (Hiszpania).

Firmy zainteresowane zgłoszeniem problemu, który ma być rozwiązany podczas hakatonów mogą się zgłaszać przez stronę: https://www.i-com.org/data-science-hackathons-2019-overview

Data Science Hackaton – materiały prasowe I-COM

O I-COM

I-COM jest globalną organizacją branżową eksplorującą tworzenie wartości biznesowej za pomocą danych i pomiaru marketingowego. Jej misją jest wsparcie organizacji członkowskich w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej w obszarze Smart Data Marketing. I-COM został założony w 2004, przy okazji inicjatywy branżowej zorganizowanego przez P&G. Wspiera go 100 inicjatyw w 40 krajach. Społeczność I-COM to największa międzynarodowa grupa liderów branżowych w zakresie Smart Data Marketing. Wywodzą się oni z firm z rankingu Fortune 500 pod względem marketingowego łańcucha wartości i zajmują różne stanowiska – od dyrektorów marketingu po czołowych ekspertów Data Scientist.

Członkowie I-COM dzięki przynależności do globalnej sieci organizacji aktualizują swoją wiedzę o najnowszych wynalazkach i inicjatywach na całym świecie. Uczą się i wymieniają wiedzą poprzez uczestnictwo w prestiżowych konkursach, które prezentują znaczące innowacje w marketingu danych i fora I-COM. Składa się na nie 20 rad i komitetów, seria wydarzeń z cyklu City Meetups, doroczna konferencja I-COM Global Summit oraz czasopismo Frontiers Of Marketing Data Science Journal. Przedstawiciele branży marketingowej zrzeszeni w I-COM pracują wspólnie również nad osiągnięciem zgody w zakresie dobrych praktyk.