Jeszcze tylko do 23 kwietnia br. trwa nabór do badania Premium Brand 2021. To już XV edycja tego projektu, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku.
Przedstawiciele firm mogą zgłaszać swój udział w badaniu Premium Brand 2021 za pomocą specjalnego formularza. Należy go pobrać ze strony internetowej projektu.
Premium Brand 2021w ramach corocznego badania analizuje poziom reputacji ponad 200 marek i firm w 20 kategoriach przypisanych produktom i usługom. Co roku na podstawie opinii 10 tys. konsumentów wyłaniane są marki i firmy, które cieszą się wysoką reputacją na tle rynku. Celem projektu jest pomoc firmom w promocji oraz pozyskanie informacji zwrotnych na temat postrzegania danej marki przez obecnych i potencjalnych klientów.
Reputację marki bada się za pomocą kilku wskaźników:
- zaufanie do marki,
- referencja (lojalność wobec marki),
- atmosfera medialna,
- zaangażowanie społeczne (CSR)
- i wizerunek firmy jako pracodawcy.
Badanie przeprowadzane jest autorską metodą zaprojektowaną przez dr hab. Dominikę Maison, prof. UW, znaną i cenioną ekspert od badań rynku i reklamy. Stworzony przez nią system na podstawie opinii konsumentów oblicza wskaźnik reputacji w zakresie od 1 do 100 punktów. Każda z firm lub marek, która uzyska powyżej 60 punktów, otrzymuje tytuł Marki/Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand.
Badanie prowadzi: agencja badawcza Maison&Partners na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna. Organizatorem jest Fundacja na Rzecz Reputacji Marki „Premium Brand”. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów, a Partnerem Medialnym – multimedialna agencja informacyjna Newseria.