7 grudnia b.r. w Warszawie odbędzie się konferencja adUniverse 2017 poświęcona cyfrowej reklamie. Organizuje ją NoNoobs.pl. PBI patronuje wydarzeniu.
O adUniverse 2017
Konferencja adUniverse 2017 ma na celu pokazanie ekosystemu reklamy cyfrowej – prezentację usług i narzędzi, technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych. Wydarzenie jest organizowane cyklicznie. Tegoroczna edycja jest już piątą z kolei.
Coraz częściej (…) o efektywności działań marketingowych zadecyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia. Obecnie nie sposób sprawnie poruszać się po rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB). Zaawansowane systemy analityczne pozwalają lepiej zrozumieć zachowania współczesnych konsumentów i działające na nich bodźce marketingowe. [organizatorzy adUniverse 2017]
Wystąpienia
Podczas konferencji adUniverse 2017 wystąpi kilkunastu prelegentów. Jako pierwszy na scenie pojawi się Adam Dyba z 4Finance, który opowie o ekosystemie reklamy internetowej. Następnie Krzysztof Zieliński z Gemius Polska przedstawi analizę rozkładu demograficznego osób klikających w reklamy. Po nim Arkadiusz Miegoń z Mexad Poland przedstawi przykład zarządzania kampanią cross-device. Z kolei Michal Dunin z WebTalk przedstawi proste sposoby na optymalizację kampanii online. W trakcie konferencji swoje warsztaty przeprowadzą też przedstawiciele firm DoubleClick, Sotrender i Bluerank.
Do kogo?
Konferencja adUniverse 2017 przeznaczona jest dla szerokiej grupy odbiorców związanych zawodowo z cyfrowym marketingiem:
- dyrektorzy marketingu, brand managerowie, specjaliści z działów marketingu i promocji’
- wydawcy oraz właściciele serwisów online’
- przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych, mediaplanerzy,
- przedstawiciele działów sprzedaży – dyrektorzy, pracownicy, osoby odpowiedzialne za obsługę klientów,
- osoby odpowiedzialne za rozwój biznesu w branżach ecommerce i sprzedaży detalicznej,
- dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online,
- twórcy startupów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital,
- kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej,
- kadra zarządzająca – firmy z obszarów e-commerce, social commerce, mobile commerce, a także sklepy tradycyjne.
Więcej informacji: http://2017.aduniverse.pl/