en

I-COM Global Summit 2020 – tym razem w Kadyksie

I-COM Global Summit 2020 – tym razem w Kadyksie

I-COM Global Summit 2020, konferencja poświęcona analityce marketingowej, odbędzie się w dniach 5-8 października 2020 w Kadyksie w Hiszpanii. W ramach konferencji odbędą się prezentacje i panele, a także liczne wydarzenia towarzyszące.

I-COM Global Summit 2020

Tegoroczna konferencja I-COM Global Summit odbędzie się w dniach 5-8 października 2020 w Kadyksie w Hiszpanii. To najważniejsze wydarzenie organizacji I-COM, które gromadzi przedstawicieli sektora marketingu opartego danych. Celem spotkania jest wymiana doświadczeń, interakcja i rozwój. Organizatorzy konferencji kładą nacisk na praktyczny wymiar udostępnionej wiedzy: wymogiem zgłoszenia prezentacji na konferencję jest przedstawienie przykładów z praktyki firm. Więcej informacji o konferencji i rejestracji uczestników znajduje się pod adresem: https://www.i-com.org/i-com-global-summit-overview

i-com global summit 2020
Kadyks

Wydarzenia towarzyszące

I-COM Data Creativity Awards

Podczas konferencji I-COM Global Summit 2020 głoszone zostaną wyniki konkursu I-COM Data Creativity Awards. Celem konkursu jest potwierdzenie osiągnięć osób i firm w zwiększaniu wartości biznesowej i przewagi konkurencyjnej poprzez wykorzystanie wartości danych. W tym roku zgłoszeń można dokonywać w 13 kategoriach: ogólne, sztuczna inteligencja, atrybucja, nauka behavioralna, content marketing, CRM, transformacja biznesowa oparta na danych, wizualizacja danych, eskperymenty przyrostowe, wnioskowanie przyrostowe, dane o lokalizacji, programmatic, media społecznościowe i wideo. Finaliści w kategoriach mają szansę otrzymać tytuł Overall Winner I-COM Data Creativity Awards.

Data Science Hackatons

Data Science Hackatons to 24-godzinny maraton, w którym konkurencyjne zespoły opracowują algorytmy analizy danych w celu rozwiązywania problemów związanych z modelowaniem predykcyjnym w zestawach danych dostarczonych przez działy marketingu. Tegoroczna, szósta edycja I-COM Data Science Hackathons odbędzie się w dniach 2-4 października 2020 r. w Kadyksie. Uczestnicy będą rozwiązywać zadania dostarczone Carrefour / Google, P&G i Warner Bros.

Smart Data Awards

To konkurs dla firm uczestniczących w I-COM Data Creativity Awards i I-COM Data Science Hackathon – zwycięzca jest wybierany przez połączenie wyników obydwu konkursów. Celem nagród jest docenienie firm, które są najbardziej doświadczone w wykorzystywaniu danych marketingowych: agencji, dostawców usług badawczych, firm z branży technologii marketingowych i specjalistów ds. marketingu. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas Gali Awards Dinner podczas konferencji I-COM Global Summit.

Data Startup Challenge

Podczas ósmej edycji I-COM zaprezentują się najlepsze startupy wybrane w tegorocznej edycji konkursu Data Startup Challenge. Są to firmy, które w sprzedaży swoich produktów lub usług potrafią wykorzystywać wartość danych marketingowych i pomiaru marketingowego.

O I-COM

I-COM jest globalną organizacją branżową eksplorującą tworzenie wartości biznesowej za pomocą danych i pomiaru marketingowego. Jej misją jest wsparcie organizacji członkowskich w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej w obszarze Smart Data Marketing. I-COM został założony w 2004, przy okazji inicjatywy branżowej zorganizowanego przez P&G. Wspiera go 100 inicjatyw w 40 krajach. Społeczność I-COM to największa międzynarodowa grupa liderów branżowych w zakresie Smart Data Marketing. Wywodzą się oni z firm z rankingu Fortune 500 pod względem marketingowego łańcucha wartości i zajmują różne stanowiska – od dyrektorów marketingu po czołowych ekspertów Data Scientist.

Członkowie I-COM dzięki przynależności do globalnej sieci organizacji aktualizują swoją wiedzę o najnowszych wynalazkach i inicjatywach na całym świecie. Uczą się i wymieniają wiedzą poprzez uczestnictwo w prestiżowych konkursach, które prezentują znaczące innowacje w marketingu danych i fora I-COM. Składa się na nie 20 rad i komitetów, seria wydarzeń z cyklu City Meetups, doroczna konferencja I-COM Global Summit oraz czasopismo Frontiers Of Marketing Data Science Journal. Przedstawiciele branży marketingowej zrzeszeni w I-COM pracują wspólnie również nad osiągnięciem zgody w zakresie dobrych praktyk.