en

Ecommerce Trends 2021 (online)

Ecommerce Trends 2021 (online)

Już 27 maja w formule online odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Ecommerce Trends, organizowane przez NoNoobs.pl. PBI jest patronem branżowym wydarzenia. 

O Ecommerce Trends

Konferencja Ecommerce Trends to cykliczne wydarzenie organizowane przez NoNoobs.pl. Poświęcona jest polskiemu sektorowi ecommerce – najnowszym trendom, rozwiązaniom technologicznym i przykładom dobrych praktyk. 

Tematyka

Konferencja ECommerce Trends 2021 jest poświęcona zmianom w sektorze e-handlu wywołanych pandemią – zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających. Zostanie nakreślony obraz rynku technologii marketingowych dla e-commerce w świecie po pandemii i świecie bez third-party cookies, które już wkrótce zostaną wycofane z przeglądarek internetowych. Prowadzący i prelegenci spróbują także nazwać najważniejsze zmiany i trendy w poszczególnych sektorach, ze szczególnym uwzględnieniem sektora dóbr szybkozbywalnych. 

Prelegenci

  • Jak pandemia wpłynęła na zakupy w kanale e-commerce? Patrycja Herbowska-Tytro, Business Development Manager, GfK 
  • Martech market development for e-commerce in a post-pandemic and cookieless world – Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Prezes Zarządu, SALESmanago 
  • E-grocery after pandemic: speed, free delivery and personalization – Andrius Mikalauskas, CEO, Barbora, 
  • O wszystkim, co chciałeś kupić, ale bałeś się zapytać – Michał Blak, CEO, Edrone 
  • StartUpowe Quo Vadis – najważniejsze kamienie milowe i kluczowe decyzje w drodze po sukces – Edward Ruszczyc, Founder, Displate.com 
  • Najlepsze praktyki merchandisingowe zwiększające sprzedaż i sukces Selseya z Prefixboxem – Piotr Wróblewski, Dyrektor ds. Sprzedaży, Prefixbox 
  • [Temat w toku ustaleń] – Wojciech Zięba, Dyrektor e-commerce, Decathlon Polska 
  • Lokalna optymalizacja ofert online w pandemicznej rzeczywistości – Wirginia Gruszczyńska, Marketing & E-com Manager, KappAhl 
  • q-commerce: jak retail nabiera tempa – Krystyna Kubisa, Launcher Senior Manager, JOKR 

Dla kogo?

  • przedstawiciele sklepów internetowych 
  • przedstawiciele sklepów tradycyjnych planujących uruchomienie działalności w internecie 
  • osoby odpowiedzialne za rozwój biznesu i strategię zwiększania przychodów 
  • przedstawiciele działów sprzedaży 
  • kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce 
  • twórcy startupó i młodzi przedsiębiorcy 
  • przedstawiciele firm współpracujących z sektorem ecommerce: firmy płatnościowe, dostawcy usług logistycznych, dostawców rozwiązań 
  • inwestorzy i przedstawiciele funduszy venture capital 

Rejestracja 

Więcej informacji: http://ecommercetrends.pl/