28 lutego 2018 w Warszawie odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Ecommerce Trends, organizowane przez NoNoobs.pl. PBI patronuje wydarzeniu.
O Ecommerce Trends
Konferencja Ecommerce Trends to cykliczne wydarzenie organizowane przez NoNoobs.pl. Poświęcona jest polskiemu sektorowi ecommerce – najnowszym trendom, rozwiązaniom technologicznym i przykładom dobrych praktyk.
Tematyka
Podczas konferencji zostaną poruszone tematy związane z najnowszymi trendami w ecommerce – nowe modele biznesowe, zaawansowana personalizacja, technologie rekomendacyjne i lokalizacyjne, dostawa w jeden dzień i handel wielokanałowy (omnichannel). Szczególna uwag zostanie poświęcona mobile commerce, który staje się dominującym kanałem sprzedaży – jak obsługiwać klientów mobilnych i jakie formy płatności im zapewnić, a także, jak sprawić, by wrócili. Prelegenci opowiedzą również o handlu transgranicznym i o metodach ulepszania procesu zakupowego. Podczas konferencji przedstawione zostaną również studia przypadków poszczególnych firm oraz rozwiązania technologiczne wspierające działalność firm ecommerce.
Wystąpienia
- Trendy 2018 – zmiany w celach inwestycyjnych ecommerce managerów – Tomasz Karwatka, Divante
- AI in action today – Ian Jindal, InternetRetailing
- Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online? – Jacek Kinecki, Przelewy24/Izba Gospodarki Elektronicznej
- pl – Czy warto zaryzykować fotel lidera? – Marcin Majda i Mariusz Wnęk, Chroma.pl
- Wizja omnichannel, a konkretne rozwiązania – Marcin Rutkowski, iSystems.pl
- Dlaczego nie warto się reklamować? Czyli jakie wnioski możemy wyciągnąć z segmentacji klientów – Marek Friedman, Merlin Commerce
- Wdrożenie e-commerce dla grupy City Sport – Monika Pabian, Michał Szmigielski, AtomStore
- O krok przed użytkownikiem – produkty trafiające w sedno potrzeb – Jacek Tkaczuk, Bluerank
Do kogo?
- przedstawiciele sklepów internetowych
- przedstawiciele sklepów tradycyjnych planujących uruchomienie działalności w internecie
- osoby odpowiedzialne za rozwój biznesu i strategię zwiększania przychodów
- przedstawiciele działów sprzedaży
- kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
- twórcy startupó i młodzi przedsiębiorcy
- przedstawiciele firm współpracujących z sektorem ecommerce: firmy płatnościowe, dostawcy usług logistycznych, dostawców rozwiązań
- inwestorzy i przedstawiciele funduszy venture capital
Rejestracja
Więcej informacji: http://2018.ecommercetrends.pl/