IX edycja konferencji Ecommerce Trends, zorganizowanej przez firmę NoNoobs, odbywa się w najbliższą środę, 8 lutego w Warszawie. Jej tematyka koncentruje się wokół aktualnych wydarzeń istotnych dla branży ecommerce, światowych trendów w handlu internetowym, badań i analiz rynku przygotowanych przez czołowe firmy badawcze i konsultingowe.
Wiodącymi tematami tegorocznej edycji będą zagadnienia związane z nowymi modelami biznesowymi w ecommerce, zaawansowaną personalizacją, technologiami rekomendacyjnymi, lokalizacyjnymi oraz dostawami w jeden dzień i handlu wielokanałowym (omnichanel), które stają się standardem w sklepach online. Coraz częściej o przewadze konkurencyjnej sklepu decyduje umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb klienta, wdrażania zmian na podstawie danych pochodzących z wielu źródeł, adaptowania nowych rozwiązań technologicznych i trendów rynkowych. Właściciele sklepów internetowych coraz częściej poszukują źródeł wzrostu poza rodzimym rynkiem (handel transgraniczny), częściej także koncentrują się na przyspieszeniu dostawy, uproszczeniu procesu płatności czy skróceniu ścieżki zakupowej.
Poczas E-commerce Trends 2017 zostaną również poruszone zagadnienia związane z m-commerce. Według prognoz analityków rynkowych wolumen sprzedaży poprzez urządzenia mobilne po raz pierwszy w historii osiągnie większą wartość niż sprzedaż towarów poprzez desktop. Już na koniec 2015 r. 40% transakcji ecommerce było dokonywanych w kanale mobilnym, a w 2017 r. wartość ta ma wzrosnąć do 70% (Criteo). W związku z tym twórcy konferencji szukają odpowiedzi na pytania, jak zapewnić dobrą obsługę mobilnych klientów. Jak zachęcić klientów do powrotu i dokonania powtórnych zakupów.
Formuła Ecommerce Trends 2017:
- prezentacje ekspertów z Polski i zagranicy
- unikalne case studies
- blok prezentacji sklepów nagrodzonych w konkursie Ecommerce Polska
- dyskusje, networking
Adresaci Ecommerce Trends 2017:
- przedstawiciele branży ecommerce oraz branży retail bezpośrednio odpowiedzialni za rozwój biznesu
- osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji pro sprzedażowej
- właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych
- właściciele sklepów tradycyjnych planujących uruchomienie działalności w internecie
- kadra odpowiedzialna za strategię generowania przychodów w obszarze ecommerce oraz szeroko pojętych usług
- specjaliści, menadżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i rozwój
- kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
- osoby odpowiedzialne za business development i wdrażanie strategii zwiększania przychodów
- specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
- twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital
- przedstawiciele firm płatnościowych
- dostawcy usług logistycznych
- przedstawiciele firm dostarczających rozwiązania dla sektora ecommerce
- inwestorzy, przedstawiciele funduszy venture capital
PBI jest patronem branżowym konferencji.
Więcej informacji: http://2017.ecommercetrends.pl/