Tegoroczna konferencja Cyber 7.0, organizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) dotyczy cyberwszechświata i cyfrowego konsumenta. Wydarzenie odbędzie się 6 kwietnia w Warszawie. Firma Polskie Badania Internetu jest jednym z patronów wydarzenia.
Konferencja Cyber 7.0, zorganizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii odbędzie się 6 kwietnia. Jak w przypadku poprzednich edycji, miejscem wydarzenia będzie warszawskie Centrum Nauki Kopernik. To tam badacze internetu spędzą cały dzień na wykładach i warsztatach.
Tematyka wydarzenia
Wydarzenie koncentruje się wokół dwóch zjawisk, które w najbliższym czasie będą wpływały na biznes, a prze to na badania. Pierwsze z tych zjawisk to narastająca dominacja świata cyfrowego nad realnym. Drugie to zmierzch antropocentryzmu w świecie zdominowanym przez boty i algorytmy.
To tworzy nowe napięcia i nowe możliwości, ponieważ trudno jest nam wyobrazić sobie świat zdominowany przez booty i algorytmy, w którym człowiek, kiedyś będący w centrum uwagi, staje się coraz mniej widoczny. Charakterem i skutkami jaki ten niezwykły splot ma dla codzienności i biznesu zajmiemy się na Cyber 7.0.
Michał Kociankowski (PTBRiO), przewodniczący Rady Programowej Cyber 7.0
Prelegenci
W programie konferencji Cyber 7.0 znalazły się prezentacje Marcina Beme (Audioteka), Rafała Barana (4fun TV), dr Aleksandry Przegalińskiej (Akademia L. Koźmińskiego), dr Jana Zająca (Uniwersytet Warszawski), dr hab. Jacka Wasilewskiego (Uniwersytet Warszawski) i Jacka Kowalskiego (Neuroidea), Tomasza Jedrkiewicza (T-mobile), Alberta Hupy (IRCenter) i Anny Robotyckiej (Faceaddicted), Tomasza Opalskiego (ING Bank Śląski) i Aleksandry Mozalewskiej (UX Symetria), Aleksandry Gębarowskiej (Uniwersytet Jagielloński) i Tomasza Kleyffa, (Hip-hop TV, Eska TV), Pauliny Walkowiak i Kamila Walkowiaka (cloud development), Katarzyny Anosowicz (TVN DIGITAL), Krzysztofa Goryńskiego (TVN) i Tomasza Rakowskiego (IPSOS), Rafała Zacłony i Michała Andrejczuka (Harvard Business Review Polska), Beaty Pawłowskiej i Przemysława Siewiora (Neuroidea) oraz Michała Kota i Macieja Brysiaka (IQS). Konferencję Cyber 7.0 zakończą eksperckie warsztaty poświęcone wykorzystaniu danych pochodzących ze źródeł online, a później odbędzie się Cyber Networking Mixer by The Research Club.
O konferencji Cyber
Konferencja Cyber to spotkanie badaczy zjawisk konsumenckich powstających na styku człowieka z technologią i cyberprzestrzenią. Wydarzenie organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii jest jedną z najważniejszych w Polsce przestrzeni dyskursu ekspertów consumer intelligence, marketerów, publicystów oraz naukowców.
Więcej informacji na stronie konferencji: www.ptbrio.pl/cyber70