Artykuł omawia rosnącą popularność portali rekrutacyjnych w Polsce, które przyciągają co miesiąc około 14 milionów użytkowników, o ponad milion więcej niż przed pandemią, mimo malejącej liczby osób w wieku produkcyjnym. Badanie Mediapanel Gemius/PBI potwierdza rosnącą popularność rekrutacji online w Polsce. W lutym i marcu 2023 roku portale rekrutacyjne miały około 14 milionów użytkowników, co jest o ponad milion więcej niż w marcu 2019 roku. Eksperci zauważają, że rosnąca aktywność rekrutacyjna w internecie to długoterminowy trend, który wzmacnia się w wyniku przyspieszenia zmian technologicznych, zwłaszcza w okresie pandemii. Największe korzyści z tego wzrostu czerpią czołowi gracze, takie jak Pracuj.pl i LinkedIn, które zanotowały znaczący wzrost liczby użytkowników.
Zobacz publikacjęPraca z sieci nie tylko dla specjalisty, ale i robotnika
18 kwietnia 2023
Anita Błaszczak