Mediapanel to badanie cross-mediowe, obejmujące pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji i radia. Wchodzące w jego skład badanie internetu, współtworzone przez Gemius i PBI, stanowi standard pomiaru tego medium w Polsce.
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji. Dane w takim formacie będą publikowane przez Gemius i PBI systematycznie na początku każdego miesiąca.
W październiku liczba internautów wyniosła 29 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,5 mln osób.
Wydawcy – wszystkie urządzenia
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/1_10.20.png)
Wydawcy – komputery osobiste i laptopy
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/2_10.20.png)
Wydawcy – urządzenia mobilne
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/3_.10.20.png)
Domeny – wszystkie urządzenia
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/4_10.20.png)
Domeny – komputery osobiste i laptopy
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/5_10.20.png)
Domeny – urządzenia mobilne
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/6_10.20.png)
Aplikacje – internet
![](https://pbi.org.pl/wp-content/uploads/2020/11/7_10.20.png)
Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.