Dołączenie do badania Gemius/PBI umożliwi Ci pokazanie potencjału treści wideo i audio niezależnie od platformy (PC, mobile) oraz niezależnie od formy dystrybucji (playera na stronie www, aplikacji desktopowej czy mobilnej) Wyniki są opisywane takimi wskaźnikami jak np. liczba użytkowników czy odtworzeń. Możesz również analizować profile demograficzne widzów/słuchaczy.
Pomiar multimediów wiąże się z przystąpieniem audytu site-centric, oferowanego przez firmę Gemius w ramach badania Gemius/PBI. Wyniki pomiaru będą prezentowane w aplikacji Gemius Explorer. Ponadto otrzymasz dostęp do interfejsu Gemius Prism, w którym część wskaźników dla treści strumieniowych będzie widoczna tylko dla Ciebie. Poniżej znajdziesz informacje, jak wygląda procedura.
Pytania? Skontaktuj się z Działem Sprzedaży firmy Gemius:
pl-audyt@gemius.com
Pytania? Skontaktuj się z Działem Sprzedaży firmy Gemius: