en

O badaniu

O badaniu

Badanie Gemius/PBI jest standardem pomiaru widowni internetowej w Polsce. Jest wykorzystywane przez właścicieli serwisów internetowych do mierzenia ruchu w serwisach, porównywania się z konkurencyjnymi firmami i konstruowania ofert reklamowych. Reklamodawcy na bazie pomiaru widowni internetowej mogą z kolei porównywać parametry ofert różnych wydawców.

Badanie Gemius/PBI to badanie hybrydowe, łączące pomiar ruchu online (site-centric) i pomiar zachowań panelistów (user-centric). Mierzy zarówno ruch na stronach internetowych, konsumpcję treści audio i wideo oraz aplikacje mobilne. Uniwers demograficzny stanową osoby w wieku 7 lat i więcej. Wskaźniki stosowane w badaniu to liczba internautów, zasięg, czas spędzany na witrynach i liczba odsłon oraz wskaźniki pochodne. Dostępne są również dane demograficzne użytkowników. Dostęp do wyników badania można uzyskać za pomocą licencjonowanego oprogramowania Gemius Explorer.

Główne funkcjonalności

Dane
Dzienne

Dane
tygodniowe

Dane
miesięczne

Podział na platformy
PC/mobile

Podział
praca/dom

Drzewko agregatów

Kto korzysta z naszych danych

Branża
reklamowa

Właściciel
serwisu www

Marketing
i badania

Inwestorzy
i konsultanci

Naukowcy

Media