Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
W lipcu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 26,2 mln osób.
Przypominamy, że badanie Mediapanel od lipca 2025 realizowane jest z wykorzystaniem metody JAR Flex, która uniezależnia pomiar online od sytuacji rynkowej, związanej z brakiem obsługi Third-Party Cookies w części przeglądarek internetowych. JAR Flex bazuje na plikach First-Party Cookies, wykorzystując dwie metody: Cookie Matching (CM; polegającą na ocenie prawdopodobieństwa, że pliki FPC pochodzące z różnych domen, które obserwujemy jako oddzielne, w rzeczywistości pochodzą z jednego urządzenia, a następnie łączenia ich w odpowiednie grupy) oraz Browsers Number (BN; która pozwala obliczyć na podstawie danych site-centric szacunkową liczbę przeglądarek na bazie danych FPC i adresów IP).
W związku z wdrożeniem JAR Flex nie rekomendujemy porównywania wyników pochodzących z okresów przed zmianą oraz po niej.