Już 27 maja w formule online odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Ecommerce Trends, organizowane przez NoNoobs.pl. PBI jest patronem branżowym wydarzenia.
O Ecommerce Trends
Konferencja Ecommerce Trends to cykliczne wydarzenie organizowane przez NoNoobs.pl. Poświęcona jest polskiemu sektorowi ecommerce – najnowszym trendom, rozwiązaniom technologicznym i przykładom dobrych praktyk.
Tematyka
Konferencja ECommerce Trends 2021 jest poświęcona zmianom w sektorze e-handlu wywołanych pandemią – zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających. Zostanie nakreślony obraz rynku technologii marketingowych dla e-commerce w świecie po pandemii i świecie bez third-party cookies, które już wkrótce zostaną wycofane z przeglądarek internetowych. Prowadzący i prelegenci spróbują także nazwać najważniejsze zmiany i trendy w poszczególnych sektorach, ze szczególnym uwzględnieniem sektora dóbr szybkozbywalnych.
Prelegenci
- Jak pandemia wpłynęła na zakupy w kanale e-commerce? Patrycja Herbowska-Tytro, Business Development Manager, GfK
- Martech market development for e-commerce in a post-pandemic and cookieless world – Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Prezes Zarządu, SALESmanago
- E-grocery after pandemic: speed, free delivery and personalization – Andrius Mikalauskas, CEO, Barbora,
- O wszystkim, co chciałeś kupić, ale bałeś się zapytać – Michał Blak, CEO, Edrone
- StartUpowe Quo Vadis – najważniejsze kamienie milowe i kluczowe decyzje w drodze po sukces – Edward Ruszczyc, Founder, Displate.com
- Najlepsze praktyki merchandisingowe zwiększające sprzedaż i sukces Selseya z Prefixboxem – Piotr Wróblewski, Dyrektor ds. Sprzedaży, Prefixbox
- [Temat w toku ustaleń] – Wojciech Zięba, Dyrektor e-commerce, Decathlon Polska
- Lokalna optymalizacja ofert online w pandemicznej rzeczywistości – Wirginia Gruszczyńska, Marketing & E-com Manager, KappAhl
- q-commerce: jak retail nabiera tempa – Krystyna Kubisa, Launcher Senior Manager, JOKR
Dla kogo?
- przedstawiciele sklepów internetowych
- przedstawiciele sklepów tradycyjnych planujących uruchomienie działalności w internecie
- osoby odpowiedzialne za rozwój biznesu i strategię zwiększania przychodów
- przedstawiciele działów sprzedaży
- kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
- twórcy startupó i młodzi przedsiębiorcy
- przedstawiciele firm współpracujących z sektorem ecommerce: firmy płatnościowe, dostawcy usług logistycznych, dostawców rozwiązań
- inwestorzy i przedstawiciele funduszy venture capital
Rejestracja
Więcej informacji: http://ecommercetrends.pl/