en

I-COM Global Summit 2018: zgłoszenia na konferencję już otwarte

I-COM Global Summit 2018: zgłoszenia na konferencję już otwarte

I-COM przygotowuje się do swojej flagowej konferencji, I-COM Global Summit, która odbędzie się w dniach 9-12 kwietnia 2018 w San Sebastian w Hiszpanii. Organizacja wprowadziła zmiany w konkursie I-COM Data Creativity Awards, który jest rozstrzygany podczas konferencji. Uruchomiono również rejestrację dla prelegentów i uczestników. Zainteresowani mogą również przesyłać artykuły do nowego czasopisma I-COM, Frontiers Of Marketing Data Science Journal. 

I-COM Global Summit

Przyszłoroczna konferencja I-COM Global Summit odbędzie się w dniach dniach 9-12 kwietnia 2018 w San Sebastian w Hiszpanii. To flagowe wydarzenie organizacji I-COM, które gromadzi elitę marketingu Smart Data celem wymiany doświadczeń, interakcji i rozwoju. Organizatorzy konferencji kładą nacisk na praktyczny wymiar udostępnionej wiedzy: wymogiem zgłoszenia prezentacji na konferencję jest przedstawienie przykładów z praktyki firm. Więcej informacji o konferencji i warunkach rejestracji znajduje się pod adresem: www.i-com.org/i-com-global-summit-2018-registration/

I-COM Data Creativity Awards

Podczas konferencji I-COM Global Summit 2018 ogłoszone zostaną wyniki konkursu I-COM Data Creativity Awards. W tym roku do konkursu dodano nową kategorię: sztuczna inteligencja (AI), co wynika ze wzrostu znaczenia tej technologii w branży reklamowej. I-COM chce w ten sposób ukazywać nowatorskie praktyki w zakresie cyfrowej transformacji i ich pozytywny wpływ na organizacje. Nowa kategoria ma również na celu zainicjowanie dyskusji, jak włączać sztuczną inteligencję w codzienne procesy i spowodować znaczące zmiany marketingowe.

Obecnie konkurs I-COM Data Creativity Awards liczy 12 kategorii konkursowych: nagroda główna, nagroda dla rynków wschodzących i nagrody dla kategorii: ogólne, atrybucja, marketing treści, CRM, wizualizacja danych, mobile, programmatic, media społecznościowe i wideo.  W konkursie mogą wziąć udział specjaliści marketingu, agencje interaktywne, wydawcy, firmy świadczące usługi związane z danymi, dostawcy badań i organizacje branżowe.  Ostateczny zgłoszeń to 8 grudnia 2017 r. Więcej informacji pod adresem:  http://www.i-com.org/data-creativity-awards-award-categories-2018/

Zgłoszenia wystąpień

Przyszłoroczna konferencja I-COM Global Summit 2018 odbędzie się pod hasłem „”The Reality Disruption Field” (Obszar dysrupcji rzeczywistości”). Autorzy rozumieją temat jako obszar, w którym zdajemy sobie sprawę ze stopnia i szybkości  wpływu nowatorskich i przełomowych rozwiązań (tzw. rozwiązań dysruptywnych) opartych na danych na ustabilizowane sektory gospodarki. To obszar, w którym uświadamiamy sobie, jak wiele musi być zrobione, aby pozostać konkurencyjnym, a także dostrzegamy, jak nowa kultura dysrupcji wpływa na tworzenie produktów i usług przez branżę marketingu związaną z inteligentnym wykorzystaniem danych. Do tych założeń powinna nawiązywać tematyka wystąpień konferencyjnych. Prelegentom zaleca się wykorzystanie studiów przypadków lub przykładów ze współpracy ich organizacji z klientami. Wyboru wystąpień dokona Rada Programowa I-COM. Termin składania propozycji wystąpień to 31 grudnia 2017. Więcej informacji pod adresem:  http://www.i-com.org/call-for-speakers-2018/

Fronties of Marketing Data Science Journal

I-COM niedawno uruchomił własne czasopismo Frontiers Of Marketing Data Science Journal. Ukazuje się ono raz na pół roku. Jest poświęcone nowym, praktycznym podejściom do optymalizacji marketingu i decyzji reklamowych. Jego głównym celem jest torowanie nowym pomysłom drogi do osób podejmujących decyzje biznesowe. I-COM zachęca swoich członków, a także społeczność profesjonalistów i naukowców, do zgłaszania artykułów do najbliższego wydania. Termin zgłoszeń to 1 stycznia 2018. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.i-com.org/frontiers-ofmarketing-data-science-journal-about /

O I-COM

I-COM jest globalną organizacją branżową eksplorującą tworzenie wartości biznesowej za pomocą danych i pomiaru marketingowego. Jej misją jest wsparcie organizacji członkowskich w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej w obszarze Smart Data Marketing. I-COM został założony w 2004, przy okazji inicjatywy branżowej zorganizowanego przez P&G. Wspiera go 100 inicjatyw w 40 krajach. Społeczność I-COM to największa międzynarodowa grupa liderów branżowych w zakresie Smart Data Marketing. Wywodzą się oni z firm z rankingu Fortune 500 pod względem marketingowego łańcucha wartości i zajmują różne stanowiska – od dyrektorów marketingu po czołowych ekspertów Data Scientist.

Członkowie I-COM dzięki przynależności do globalnej sieci organizacji aktualizują swoją wiedzę o najnowszych wynalazkach i inicjatywach na całym świecie. Uczą się i wymieniają wiedzą poprzez uczestnictwo w prestiżowych konkursach, które prezentują znaczące innowacje w marketingu danych i fora I-COM. Składa się na nie 20 rad i komitetów, seria wydarzeń z cyklu City Meetups, doroczna konferencja I-COM Global Summit oraz czasopismo Frontiers Of Marketing Data Science Journal. Przedstawiciele branży marketingowej zrzeszeni w I-COM pracują wspólnie również nad osiągnięciem zgody w zakresie dobrych praktyk.