en

Raporty i Analizy

Showmax.pl według badania Gemius/PBI

ShowMax jest międzynarodowym serwisem VOD, dostarczającym seriale i filmy przez internet. W Polsce jest dostępny od 15 lutego 2017. W ramach miesięcznej opłaty użytkownicy mogą oglądać produkcje rodzime oraz zagraniczne, w tym hollywoodzkie. Serwis gwarantuje brak limitów oglądanych treści, brak reklam oraz dostęp za pomocą rozmaitych urządzeń, m.in. smartfonów, tabletów, komputerów czy Smart TV. Dodatkową […]

ShowMax jest międzynarodowym serwisem VOD, dostarczającym seriale i filmy przez internet. W Polsce jest dostępny od 15 lutego 2017.

W ramach miesięcznej opłaty użytkownicy mogą oglądać produkcje rodzime oraz zagraniczne, w tym hollywoodzkie. Serwis gwarantuje brak limitów oglądanych treści, brak reklam oraz dostęp za pomocą rozmaitych urządzeń, m.in. smartfonów, tabletów, komputerów czy Smart TV. Dodatkową funkcją serwisu jest możliwość pobrania filmu i oglądania go offline.

ShowMax według badania Gemius/PBI:

  • W pierwszym tygodniu witrynę showmax.com odwiedziło ponad 1 mln. internautów,  z czego 668 tys. korzystając z komputera, a 607 tys. poprzez urządzenia mobilne.
  • Użytkownicy odwiedzili witrynę około raz w pierwszym tygodniu, niezależnie od urządzenia.
  • Jednak to poprzez komputer oglądali treści na niej zawarte. Średni czas wizyty na urządzeniach mobilnych trwał kilka sekund.
  • Dysproporcja między urządzeniami PC i mobilnymi w liczbie odsłon w trakcie jednej wizyty jest zdecydowanie mniejsza.
  • W dniu polskiej premiery dzienny zasięg Showmax był dwukrotnie większy niż porównywalnego z nim Netflixa. Z biegiem dni zainteresowanie serwisem zmalało, a widownia Showmax i Netflix osiągnęła zbliżony poziom.
  • Użytkownikami Showmaxa są głównie kobiety, młodzi dorośli oraz mieszkańcy największych miast.

Pobierz raport