en

Raporty i Analizy

Interia.pl wg badania Gemius/PBI

Portal powstał w 1999 roku, jednak początkowo umożliwiał jedynie korzystanie z poczty elektronicznej. Premiera Interii jako portalu miała miejsce w roku 2000. Obecnie Interia posiada wiele różnych serwisów, w tym domenowych (np. INTERIAtech, INTERIAbiznes, INTERIApraca) i pozadomenowych (np. Styl.pl, Smaker.pl, Deccoria.pl, Maxmodels.pl, Pomponik.pl) i udostępnia swoim użytkownikom takie funkcjonalności, jak poczta elektroniczna, czat, forum dyskusyjne, wyszukiwarka, […]

Portal powstał w 1999 roku, jednak początkowo umożliwiał jedynie korzystanie z poczty elektronicznej. Premiera Interii jako portalu miała miejsce w roku 2000. Obecnie Interia posiada wiele różnych serwisów, w tym domenowych (np. INTERIAtech, INTERIAbiznes, INTERIApraca) i pozadomenowych (np. Styl.pl, Smaker.pl, Deccoria.pl, Maxmodels.pl, Pomponik.pl) i udostępnia swoim użytkownikom takie funkcjonalności, jak poczta elektroniczna, czat, forum dyskusyjne, wyszukiwarka, baza wiedzy. Ponadto portal ma swoje radio – Interia.fm i telewizję – Interia.tv.

Interia według badania Gemius/PBI:

  • Co miesiąc witrynęodwiedza ponad 11 mln internautów, z czego 8 mln korzystając z komputera, a 6 mln poprzez urządzenia mobilne.
  • Użytkownicy odwiedzają witrynę częściej korzystając z komputerów (około 9 razy w miesiącu).
  • Niemal 20 minut w trwa wizyta przy użyciu komputera na witrynie, to  trzykrotnie więcej czasu na urządzeniach mobilnych.
  • W zależności od urządzenia internauci generują od 5 do 7 odsłon w trakcie jednej wizyty na stronie.
  • Oglądalność witryny jest bardzo stabilna w czasie, zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i liczby odsłon.
  • Struktura użytkowników witryny nie odbiega od populacji polskich internautów.

interia