en

Raporty i Analizy

Allegro.pl wg badania Gemius/PBI

Allegro rozpoczynało swoją działalność w 1999 roku, jako serwis aukcyjny. Obecnie ponad 85% kupowanych przedmiotów to rzeczy nowe i sprzedawane w stałej, ustalonej cenie. Allegro stało się zatem bardziej platformą handlową, niż portalem aukcyjnym. Obecnie z serwisu korzysta ponad 20 mln zarejestrowanych użytkowników. Allegro w badaniu Gemius/PBI: Co miesiąc witrynę odwiedza niemal 16 mln internautów, z czego […]

Allegro rozpoczynało swoją działalność w 1999 roku, jako serwis aukcyjny. Obecnie ponad 85% kupowanych przedmiotów to rzeczy nowe i sprzedawane w stałej, ustalonej cenie. Allegro stało się zatem bardziej platformą handlową, niż portalem aukcyjnym. Obecnie z serwisu korzysta ponad 20 mln zarejestrowanych użytkowników.

Allegro w badaniu Gemius/PBI:

  • Co miesiąc witrynę odwiedza niemal 16 mln internautów, z czego prawie 13 mln korzystając z komputera, a  prawie 9 mln poprzez urządzenia mobilne.
  • Użytkownicy odwiedzają witrynę średnio 2-3 razy w miesiącu, przy czym częściej korzystają w tym celu z komputerów.
  • Internauci spędzają na witrynie firmy ponad pięciokrotnie więcej czasu korzystając komputerów niż z urządzeń mobilnych.
  • Dysproporcja między urządzeniami PC i mobilnymi w liczbie odsłon w trakcie jednej wizyty jest zdecydowanie mniejsza.
  • Popularność serwisu jest związana z sezonowością branży e-commerce. Choć liczba użytkowników nie zmienia się w czasie, w okresie jesiennym wykonują oni więcej odsłon niż latem.
  • Struktura użytkowników nie odbiega od populacji polskich internautów.

allegro