en

Firmy muszą postawić na mobilne kanały dotarcia do klienta

Firmy muszą postawić na mobilne kanały dotarcia do klienta

W tekście opisano upowszechnienie technologii mobilnych i jego konsekwencje dla prowadzenia biznesu. Autor cytuje dane z badania Gemius/PBI pokazujące liczebność użytkowników urządzeń mobilnych w sierpniu 2017 r. i prezentuje ich oczekiwania względem stron internetowych. Eksperci wróżą rosnącą rolę kanału mobilnego w zakupach internetowych, jednak główna bariera, jaka musi zostać zniesiona, to dostosowanie serwisu do urządzeń mobilnych. Twierdzą też, że obecnie proces zakupowy obejmuje kilka urządzeń i często zaczyna się na smartfonie, ale płatność jest dokonywana już za pomocą komputera. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest projektowanie doświadczeń zakupowych według strategii omnichannel, łączącej działania w różnych kanałach. Wybór urządzenia, na którym dokonywany jest zakup, należy do klienta.

Pełna treść artykułu: Firmy muszą postawić na mobilne kanały dotarcia do klienta

Zobacz publikację