03 lutego 2017

piątek, 15:47

Ecommerce Trends 2017

Już w najbliższą środę, 8 lutego w Warszawie odbędzie się IX edycja konferencji Ecommerce Trends. Jej tematyka koncentruje się wokół  aktualnych wydarzeń istotnych dla branży ecommerce, światowych trendów w handlu internetowym, badań i analiz rynku przygotowanych przez czołowe firmy badawcze i konsultingowe.

Wiodącymi tematami tegorocznej edycji  będą zagadnienia związane z nowymi modelami  biznesowymi w ecommerce, zaawansowaną personalizacją, technologiami rekomendacyjnymi, lokalizacyjnymi oraz  dostawami w jeden dzień i handlu wielokanałowym (omnichanel), które stają się standardem w sklepach online. Coraz częściej o przewadze konkurencyjnej sklepu decyduje umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb klienta, wdrażania zmian na podstawie danych pochodzących z wielu źródeł, adaptowania nowych rozwiązań technologicznych i trendów rynkowych.  Właściciele sklepów internetowych coraz częściej poszukują źródeł wzrostu poza rodzimym rynkiem (handel transgraniczny), częściej także koncentrują się na  przyspieszeniu dostawy, uproszczeniu procesu płatności czy skróceniu ścieżki zakupowej.

Poczas E-commerce Trends 2017 zostaną również poruszone zagadnienia związane z m-commerce. Według prognoz analityków rynkowych wolumen sprzedaży poprzez urządzenia mobilne po raz pierwszy w historii osiągnie większą wartość niż sprzedaż towarów poprzez desktop. Już  na koniec 2015 r.  40% transakcji ecommerce było dokonywanych w kanale mobilnym, a w 2017 r. wartość ta ma wzrosnąć do 70% (Criteo). W związku z tym twórcy konferencji szukają odpowiedzi na pytania, jak zapewnić dobrą obsługę mobilnych klientów. Jak zachęcić klientów do powrotu i dokonania powtórnych zakupów. 

Formuła Ecommerce Trends 2017

Adresaci Ecommerce Trends 2017

PBI jest jednym z patronów branżowych konferencji. 

Więcej informacji: 2017.ecommercetrends.pl