Zespół

Zespół PBI tworzą ludzie, dla których internet jest inspiracją, a jego badanie pasją.


Sławomir PliszkaPrezes zarządu, dyrektor zespołu badawczego

Od 2016 roku pełni funkcję prezesa zarządu PBI. Pracę w spółce rozpoczął w 2008 jako dyrektor zespołu badawczego. Bierze również udział w pracach Stałego Zespołu Metodologicznego czuwającego nad poprawną realizacją i wdrożeniem Badania Gemius/PBI. W latach 2012-2015 uczestniczył w pracach Rady Badania Megapanel PBI/Gemius. 

W latach 2002-2004 był kierownikiem zespołu badań Wirtualnej Polski. Równolegle pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej PBI, współtworząc badanie panelowe Megapanel PBI/Gemius. Wcześniej pracował przez kilka lat jako badacz ilościowy w Pracowni Badań Społecznych.

Ukończył studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe z psychologii biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest współautorem licznych raportów badawczych i artykułów w mediach branżowych, dotyczących internetu. Przez dwa lata prowadził również własny serwis internetowy poświęcony badaniom.

W czasie wolnym podróżuje – najchętniej do Azji, gdzie mieszkał niemal cztery lata - oraz fotografuje. 

 

Anna Miotk

Anna Miotk - Dyrektor ds. komunikacji

Z rynkiem public relations związana od 2001 roku. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu w Newspoint oraz była konsultantem wiodących polskich agencji public relations: ITBC Communication, Weber Shandwick i On Board, gdzie realizowała projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych.