Właściciele

Agora SA powstała w 1989 r.; od 1999 jest notowana na giełdzie w Warszawie. 
Serwisy internetowe spółki należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach. Wśród kilkudziesięciu marek internetowych Agory znajdują się m.in.: portale Gazeta.pl i Tokfm.pl, serwisy Wyborcza.biz i Wyborcza.pl z e-wydaniem „Gazety Wyborczej”, wortale GazetaPraca.pl i GazetaDom.pl oraz serwisy tematyczne, jak Sport.pl, czy społecznościowe, jak Blox.pl. 
Ważnymi przedsięwzięciami Agory są: „Gazeta Wyborcza” - najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce, Helios S.A. - trzeci największy operator kinowy w kraju, oraz AMS, spółka z czołówki polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Agora wydaje również największą bezpłatną gazetę w Polsce - „Metro” i 14 czasopism; jest właścicielem muzycznych marek stacji lokalnych: Złote Przeboje i Roxy FM, internetowego radia tuba.FM oraz współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM. Spółka oferuje też czytelnikom kolekcje wydawnicze, w ramach których sprzedała kilkadziesiąt milionów książek i książek z płytami CD i DVD.

Allegro

Allegro istnieje od 1999 roku, kiedy holenderski przedsiębiorca Arjan Bakker założył serwis aukcyjny Allegro. Przyjmuje się, że wtedy rozpoczął się polski e-commerce. Od początku firmie przyświeca ten sam cel – radość kupowania i sprzedawania online. W ciągu ostatnich kilkunastu lat platforma handlowa Allegro zdobyła rynek i zaufanie klientów. W lipcu 2003 firma uzyskała pierwszy milion użytkowników. Dzisiaj społeczność Allegro liczy ponad 14 mln użytkowników i wciąż rośnie.

Chociaż firma zaczynała jako serwis aucyjny, to dziś ponad 85 procent kupowanych przedmiotów to rzeczy nowe i sprzedawane po stałej ustalonej cenie. Dziennie sprzedaje się na Allegro blisko 900 tysięcy przedmiotów. Nad rozwojem i bezpieczeństwem Allegro czuwa zespół ponad 1200 pracowników, którzy pracują w Poznaniu, Warszawie, Toruniu, Wrocławiu i Krakowie. Do dyspozycji klientów oddano wiele wyspecjalizowanych usług i narzędzi. 

 

 

Grupa Onet.pl jest czołową polską grupą internetową, posiadającą bogate portfolio produktowe m.in.: Onet  – największy polski portal horyzontalny, Onet VOD – wideo w internecie, Sympatia.pl – wiodący serwis randkowy, Onetblog i Blog.pl – największe platformy blogowe, Zumi.pl – pierwszy polski lokalizator internetowy.  Onet jest nieprzerwanie wiodącym podmiotem statystyk popularności krajowych portali a także liderem na rynku reklamy internetowej. Misją Onetu jest dostarczanie najlepszych wrażeń i wywoływanie najwyższego zaangażowania użytkowników mediów w każdym miejscu, o każdej porze, na każdy sposób.

 

 

Polska Press Grupa należy do największych wydawców prasy w Polsce i jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych. Główne obszary działalności koncernu to prasa, Internet i drukarnie. Ponad 50 internetowych serwisów Grupy zapewnia dotarcie do ponad 5 mln użytkowników, generując ponad 27 proc. zasięg (PBI/ Gemius, 08’11). Polskapresse jest także udziałowcem w serwisie Gruper.pl, platformie zakupów grupowych.

 

 

Interia.pl Sp. z o.o.  powstała w sierpniu 1999 r. jako wspólne przedsięwzięcie lidera polskiego rynku informatycznego - firmy Comarch S.A. oraz największej polskiej stacji radiowej - RMF FM. W styczniu 2008 r. Interia.pl Sp. z o.o.  . stała się częścią potężnej grupy mediowej Bauer Media.  11 lutego 2000 r. w ramach spółki uruchomiony został portal internetowy www.interia.pl, który jest obecnie jej najważniejszym i największym aktywem,  należąc do czołówki najpopularniejszych w Polsce. Serwisy Grupy Interia.pl odwiedza miesięcznie 11,3 mln użytkowników, którzy generują 1,2 mld odsłon.  Dzisiaj Interia.pl Sp. z o.o.  jest czołowym graczem polskiego rynku mediów nowej generacji, z bardzo dużym doświadczeniem medialnym i unikalną wiedzą na temat technologii internetowych. Prowadzony przez spółkę portal internetowy www.interia.pl udostępnia indywidualnym użytkownikom Internetu pełną gamę najwyższej jakości serwisów informacyjnych, multimedialnych, społecznościowych i komunikacyjnych. Spółka uruchomiła również szereg specjalistycznych wortali tematycznych, cieszących się ogromną popularnością wśród użytkowników. Są to m.in. wortal dla kobiet Styl.pl, wortal dla fanów seriali - Swiatseriali.pl, motoryzacji – Poboczem.pl czy najpopularniejszy społecznościowy serwis wnętrzarski -   Deccoria.pl. Interia.pl Sp. z o.o.  jest wiodącym podmiotem na polskim rynku reklamy, oferując nowoczesne rozwiązania marketingowe i promocyjne. Z usług reklamowych INTERIA.PL korzystają największe polskie przedsiębiorstwa wszystkich branż oraz dynamicznie rozwijający się rynek małych i średnich firm. Spółka oferuje również szeroki wachlarz technologii dla biznesu, które powstają na bazie najnowocześniejszych rozwiązań Internetowych, na co dzień stosowanych w portalu www.interia.pl.

 

 

Grupa ZPR Media to jeden z największych polskich wydawców, duża i nowoczesna firma z bogatym portfolio. Oprócz pism o tematyce budowlanej (m.in. „Murator", „Zbuduj dom"), architektonicznej („Architektura-murator”, „Architektura od Wnętrza”) i wnętrzarskiej („Dobre Wnętrze", „M jak mieszkanie", „Moje Mieszkanie"), wydaje magazyny o zdrowiu („Zdrowie”), dla kobiet („M jak mama”, „Fajf”), działa w segmentach pism podróżniczych, (m.in. „Podróże”), hobbystycznych („Żagle”) i dla rolników. Do wydawnictwa należy również popularna gazeta codzienna – „Super Express”.  Poprzez spółkę-córkę Murator UKRAINA wydaje na Ukrainie magazyny budowlane: „Murator", i „Murator Projekty Kotedżej", miesięczniki wnętrzarski „Ujutno i Udobno", „Domus Design" oraz prowadzi serwis internetowyhttp://www.muratordom.com.ua%20murator/ zarządza kilkunastoma serwisami internetowymi o tematyce: dom i ogród, architektura i budownictwo, hobby i wypoczynek, zdrowie i rodzina, rolnictwo. W portfolio posiada również platformę filmową Jestem.pl oraz portal informacyjno-rozrywkowy SE.pl. Prowadzi działalność e-commerce oraz realizuje strategię dystrybuowania treści prasowych na inne nośniki. Zasoby wydawnictwa są dostępne na płytach CD, w postaci e-wydań oraz wersji mobilnych, przystosowanych do przeglądania na platformach komórkowych. Wykorzystuje technologię augmented reality, tworzy wydania multimedialne i autorskie aplikacje na iPhone, Android, iPad. Spółka ma własną agencję reklamową PENTAGON Media Team, dysponującą kompleksowym studiem fotograficznym z możliwością budowania pełnych aranżacji i realizowania sesji zdjęciowych dla klientów. Z wydawnictwem związane są spółki: Murator EXPO – prowadzi działalność targową i wystawienniczą, WM Murator Projekt – kontynuuje ideę taniego, trwałego i nowoczesnego budownictwa, tworząc projekty domów, garaży, budynków inwentarskich, gospodarczych i usługowych. MURATOR realizuje projekt doradztwa i pośrednictwa kredytowego oraz świadczenia usług finansowych – Murator FINANSE, działa również w obszarze nieruchomości.

 

 

Ringier Axel Springer Polska (dawniej Axel Springer Polska) istnieje na rynku od 1994 roku. Firma jest częścią międzynarodowej spółki Ringier Axel Springer Media, działającej w Polsce, Czechach, Serbii i na Słowacji. 
Ringier Axel Springer Polska wydaje największy pod względem sprzedaży dziennik Fakt i dwie gazety sportowe – Przegląd Sportowy i Sport. Portfolio spółki obejmuje także tygodnik Newsweek, miesięcznik biznesowy Forbes, czasopisma komputerowe (m.in. Komputer Świat, PLAY), motoryzacyjne (m.in. Auto Świat, Top Gear) i młodzieżowe (Popcorn, Dziewczyna). 
Ringier Axel Springer Polska posiada również ponad 30 serwisów internetowych. Są to portale informacyjne, sportowe, motoryzacyjne, komputerowe, lifestylowe, młodzieżowe, rekrutacyjne i e-commerce. Spółka należy do grupy dwudziestu największych pod względem zasięgu podmiotów na polskim rynku internetowym. Wiele tytułów z portfolio firmy dostępnych jest na nowoczesnych nośnikach cyfrowych, m.in. tabletach, telefonach komórkowych i w wersji audio.   

Jesteśmy jedną z największych polskich firm oraz wiodącą grupą medialno-telekomunikacyjną w regionie. Posiadamy 5,9 mln klientów, którym świadczymy 16,5 mln usług.
Grupę tworzą spółki oraz marki: Cyfrowy Polsat, Polkomtel, ipla i Telewizja Polsat. Misją Grupy jest tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejsze treści telewizyjne, produkty telekomunikacyjne oraz inne usługi dla domu, klientów indywidualnych i biznesowych przy użyciu najlepszych i najnowocześniejszych technologii, w celu świadczenia wysokiej jakości usług zintegrowanych, odpowiadających na zmieniające się potrzeby naszych klientów oraz utrzymania najwyższego poziomu ich satysfakcji.

Grupa WP

Wirtualna Polska (wp.pl) - powstała w 1995 roku jako pierwszy polski portal internetowy - to kompleksowa, multimedialna platforma informacji i komunikacji oraz skuteczne medium reklamowe. Współtworzona przez użytkowników, jest jednym z najchętniej odwiedzanych i najbardziej rozpoznawalnych miejsc w polskiej Sieci. Systematycznie wzbogacając zasoby, WP oferuje: specjalistyczne serwisy tematyczne, telewizję internetową WP.tv, usługę poczty elektronicznej, rozwiązania e-commerce oraz e-biznes. Oferta reklamowa Wirtualnej Polski obejmuje m.in. akcje specjalne, serwisy i rozwiązania dedykowane klientom, display, wideo, SEM, SEO, WOMMA. WP świadczy także usługi w zakresie reklamy mobilnej. Z zasobów portalu można korzystać także przez telefon komórkowy i inne urządzenia przenośne (serwis mini.wp.pl, aplikacje mobilne na iOS i Android, np. Info WP.PL, Giełda, Program TV, czy tanio.pl).