Partnerzy

 

Gemius

Międzynarodowa firma badawcza, lider i prekursor w dziedzinie badań internetu i konsultingu. Gemius założony został w Polsce w 1999 roku i prowadzi działalność w 30 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. Firma oferuje profesjonalne rozwiązania badawcze, usługi analityczne i doradcze, od badań typu site-centric i user-centric, po zaawansowane technologicznie narzędzia do badania zachowania internautów na witrynach, ich profilu społeczno-demograficznego czy użyteczności prowadzonych w internecie kampanii reklamowych. W ofercie Gemius znajduje się również badanie zachowań użytkowników odtwarzających materiały multimedialne w sieci, a także badanie umożliwiające błyskawiczny pomiar i prezentację wszystkich kliknięć dokonanych przez internautów na danej witrynie. W blisko połowie państw europejskich Gemius wyznacza standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych (gemiusAudience, badanie w Polsce funkcjonujące pod nazwą Megapanel PBI/Gemius).



Interactive Advertising Bureau Polska

Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne. <br />Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.



Internet Standard

Internet Standard - magazyn nowej gospodarki prowadzony przez wydawnictwo International Data Group Poland S.A. od 2000 roku. Kierowany do osób zajmujących się internetowym biznesem oraz tych, którzy interesują się tematyką związaną z polskim i światowym rynkiem internetowym, e-commerce, rynkiem wyszukiwarek,reklamą online, Internet Standard, który ceni sobie żywe słowo codziennie donosi o najnowszych wydarzeniach na polskim i zagranicznym rynku, śledząc ruchy poszczególnych podmiotów i obserwując nowe trendy analizuje i komentuje ważne wydarzenia i trendy.Od początku "bańki dotkomowej" bez kompromisów i PR-u opisuje i komentuje rozwój rynku oraz sukcesy, czy porażki jego uczestników. Internet Standard jako jedyny serwis internetowy od początku publikuje co miesiąc wyniki badania Megpanel Gemius/PBI. Miesięcznie serwis online Internet Standard odwiedza ponad 160 tys. real users



Newspoint

Newspoint

Newspoint oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku i największy obszar monitorowania internetu.  Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców biznesowych – działów PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.

Więcej informacji: www.newspoint.pl



 

MB SMG/KRC

Instytut badań opinii i rynku Millward Brown SMG/KRC powstał w 1990 roku. Współpracuje zarówno z korporacjami międzynarodowymi, jak i firmami lokalnymi. Realizowane przez nas badania są poddawane stałej ocenie, instytut dysponuje Certyfikatem Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów. Od 2000 roku jesteśmy członkiem międzynarodowej sieci Millward Brown umożliwiającej korzystanie z międzynarodowych metodologii badawczych. Misją instytutu jest wspomaganie Kientów nowoczesnymi i skutecznymi rozwiązaniami marketingowymi pozwalającymi na budowanie siły ich marek.