en

Ecommerce Trends 2018

Ecommerce Trends 2018

28 lutego 2018 w Warszawie odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Ecommerce Trends, organizowane przez NoNoobs.pl. PBI patronuje wydarzeniu.

O Ecommerce Trends

Konferencja Ecommerce Trends to cykliczne wydarzenie organizowane przez NoNoobs.pl. Poświęcona jest polskiemu sektorowi ecommerce – najnowszym trendom, rozwiązaniom technologicznym i przykładom dobrych praktyk.

Tematyka

Podczas konferencji zostaną poruszone tematy związane z najnowszymi trendami w ecommerce – nowe modele biznesowe, zaawansowana personalizacja, technologie rekomendacyjne i lokalizacyjne, dostawa w jeden dzień i handel wielokanałowy (omnichannel). Szczególna uwag zostanie poświęcona mobile commerce, który staje się dominującym kanałem sprzedaży – jak obsługiwać klientów mobilnych i jakie formy płatności im zapewnić, a także, jak sprawić, by wrócili. Prelegenci opowiedzą również o handlu transgranicznym i o metodach ulepszania procesu zakupowego. Podczas konferencji przedstawione zostaną również studia przypadków poszczególnych firm oraz rozwiązania technologiczne wspierające działalność firm ecommerce.

Wystąpienia

  • Trendy 2018 – zmiany w celach inwestycyjnych ecommerce managerów – Tomasz Karwatka, Divante
  • AI in action today – Ian Jindal, InternetRetailing
  • Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online? – Jacek Kinecki, Przelewy24/Izba Gospodarki Elektronicznej
  • pl – Czy warto zaryzykować fotel lidera? – Marcin Majda i Mariusz Wnęk, Chroma.pl
  • Wizja omnichannel, a konkretne rozwiązania – Marcin Rutkowski, iSystems.pl
  • Dlaczego nie warto się reklamować? Czyli jakie wnioski możemy wyciągnąć z segmentacji klientów – Marek Friedman, Merlin Commerce
  • Wdrożenie e-commerce dla grupy City Sport – Monika Pabian, Michał Szmigielski, AtomStore
  • O krok przed użytkownikiem – produkty trafiające w sedno potrzeb – Jacek Tkaczuk, Bluerank

Do kogo?

  • przedstawiciele sklepów internetowych
  • przedstawiciele sklepów tradycyjnych planujących uruchomienie działalności w internecie
  • osoby odpowiedzialne za rozwój biznesu i strategię zwiększania przychodów
  • przedstawiciele działów sprzedaży
  • kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
  • twórcy startupó i młodzi przedsiębiorcy
  • przedstawiciele firm współpracujących z sektorem ecommerce: firmy płatnościowe, dostawcy usług logistycznych, dostawców rozwiązań
  • inwestorzy i przedstawiciele funduszy venture capital

Rejestracja

Więcej informacji: http://2018.ecommercetrends.pl/